Visszahívott egy terméket a DM
Az egyik müzli csomagolásán nem tüntettek fel egy allergént, ami veszélyes lehet az arra érzékenyekre.
Az egyik müzli csomagolásán nem tüntettek fel egy allergént, ami veszélyes lehet az arra érzékenyekre.
Az intézkedés alá vont tisztítószerek és piperetermékek ára jellemzően az elmúlt évek inflációja alatti mértékben nőtt, súlyuk pedig olyan alacsony a fogyasztói kosárban, hogy szinte semmilyen hatása nem lesz az árcsökkentésnek.
Csatlakoztak volna a Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség akciójához, aztán visszaléptek „a kialakult helyzetre való tekintettel”, „az ügy tisztázásáig”.
Hatékonyabban és jobb áron mosták ki a kávéval, paprikás olajjal, spenóttal és meggylével szennyezett ruhákat.
A Katasztrófavédelem oldalán tettek közzé fényképeket arról a keddi nyíregyházi balesetről, amelynek során egy kocsi nekihajtott egy drogéria kirakatüvegének.
A dm egyik saját márkás termékével van gond.
A dm elővigyázatosságból dmBio és Alnatura bio szezámmagokat hív vissza. A termék ellenőrzése során szalmonella jelenlétét fedezték fel.
A visszahívás oka, hogy a gyártás során használt tisztítókefe darabjai bekerülhettek a termékbe.
Három napja, március 15-én lépett életbe a vasárnapi boltzár, de március 29-én szinte minden, amúgy a korlátozás alá eső üzletbe mehetnek vásárolni az emberek. Erre ugyanis egy évben ötször lehetőséget ad a törvény, és mivel a karácsonyi bevásárlás négyhetes rohamában öngyilkosság lenne zárva tartani, így mellette egy vasárnap maradt, amikor még tarolhatnak. A Tesco például minden üzletét a húsvét előtti vasárnap tartja nyitva, az Auchan szétosztja, az IKEA ötre nyújtja az adventi hétvégés időszakot.
Atropin alkaloid jelenlétét mutatta ki a német élelmiszerbiztonsági hatóság egy svájci előállítású bébiételben, a gabonapépet Magyarországon már kivonták a forgalomból, de 26 dobozzal eladtak belőle - közölte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) kedden.
A Drogerie Markt illatszerlánc a Katolikus Karitásszal és a Pampers céggel közös kampányában 6550 pelenkát oszt szét több száz családnak - közölte a Katolikus Karitász.
Növelte árbevételét a Dm-Drogerie Markt Kft. a 2010-es évhez képest, eredménye azonban nem éri el az előző évi teljesítmény felét sem. A költségterhek növekedése miatt üzemi szinten is romlott a társaság 2011-es eredménye.
A dm drogerie markt nagyítóval felszerelt bevásárlókocsikkal várja a vásárlókat. Az átállás 251 üzletet érint, ahol minden kocsira rákerül a termékek címkéinek olvasását megkönnyítő lencse.